CUM AFLU DACA UN PRODUS ESTE IN STOC?
Disponibilitatea produselor va fi afisata pe site dupa cum urmeaza:
- “in stoc” – avem mai mult de 5 bucati in stoc
- “stoc limitat” – avem mai putin de 5 bucati in stoc
- “in stoc furnizor” – produsul este disponibil in stocul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta pe email sau telefonic, in cel mai scurt timp, ca sa iti comunice disponibilitatea acelui produs.
- “la comanda” – produsul se poate aduce in baza unei comenzi ferme. Daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta pe email sau telefonic, in cel mai scurt timp, ca sa iti comunice disponibilitatea si termenul de livrare pentru acel produs.
- “precomanda” – produsul nu este disponibil in stocul outdoor.ro si nici in stocul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea produsului respectiv.
- “stoc epuizat” – acel produs nu mai este disponibil in stocul outdoor.ro si nici in cel al furnizorilor
- “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura produsul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului
IN CAT TIMP AJUNG PRODUSELE LA MINE?
Timpul de livrare pentru fiecare produs in parte este specificat pe pagina produsului respectiv. (exemplu:
Durata de livrare: 1-2 zile lucratoare).
In general, produsele comandate pe outdoor.ro ajung la tine in 1-2 zile lucratoare din momentul in care ai primit AWB-ul coletului tau pe email.
Facem tot posibilul ca produsele comandate de tine sa ajunga la destinatie intr-un timp cat mai scurt. Trebuie sa stii insa ca timpul de livrare variaza in functie de mai multi factori, dintre care amintim:
- stocul produselor la momentul comenzii tale
- statusul produselor comandate de tine (in stoc / stoc limitat / stoc epuizat / etc)
- gradul de incarcare al curierului din zona ta, in ziua livrarii (un curier care are putine colete de livrat intr-o zi le va livra mai repede, iar un curier care are multe colete de livrat in zona ta va livra o parte din ele mai tarziu in acea zi
CAT COSTA TRANSPORTUL?
Costul transportului este afisat in formularul de comanda, dupa ce selectezi judetul si localitatea de livrare. Acesta variaza in functie de numarul de produse comandate, de greutatea lor, de dimensiunile lor fizice (lungime, latime, inaltime), de tipul produselor comandate (agabaritice sau nu), respectiv de metoda de plata aleasa.
AM FACUT UN RETUR. CUM PRIMESC BANII INAPOI?
- Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la achitarea online a comenzii
- Pentru comenzile platite ramburs, suma va fi returnata in contul bancar mentionat de catre Cumparator, in momentul in care acesta completeaza formularul de retur.
- Pentru comenzile platite prin transfer bancar, suma va fi returnata in contul bancar mentionat de catre Cumparator, in momentul in care acesta completeaza formularul de retur.
AM FACUT UN RETUR. IN CAT TIMP PRIMESC BANII INAPOI?
Suma aferenta produselor returnate se restituie de obicei in termen de 24-72 de ore lucratoare de la primirea de la curier a coletului retur. Termenul maxim in care se restituie banii este de 14 zile de la acceptarea returului.